KEHIDUPANKU. SEKADAR BERKONGSI. BUKAN GOSIP

HATI+PERHATI=COLOR OF RAINBOW

HiduP Tue Tak Seindah Pelangi
Sebelum AdAnYa Pelangi
Pasti HuJan tUrun MembasaHi Bumi
BerSama MenTeri YaNg MeNemaNi

Saturday, January 23, 2010

yeah...ada yg terkena nampaknya!!!!!

Mlm ni x tau la nape kpala aku ni bengong sgt...mybe sbb bsn..nk ikut kn x la bsn sbb bnyk lg keje yang menanti..siap ambik turn lg...huhuhu..tp minggu ni mmg mlas nk bt keje..mintk maaf la kpada lecture yg ajar diriku...tp sem ni baik lg la sbb aku juz x siap keje je..lecture sblm ni kira malang la kot sbb time dia orang mengajar aku sibuk gle smpai x dengar apa dia orang ngajar...bkn sibuk bt keje lain tp sibuk buat tahi mata atau bahasa saintifiknya tido....

Seperti biasa owg yang jado roomate aku sememangnya malang k..sbb slalu jd mangsa ujikaji..aku doakan dia x sakit jiwa utk tinggal bersama aku lg 4 tahun..kesetiaan dan kesempoian nya amat aku harapkan la...muuaahhh utk roomate ku yg malang ea...apa la malang ko ditakdirkan dok sebilik ngn aku kn...tp ingatla bahawa dirimu seorang yg bertuah sbb x semua roomate cm roomate ko kn...Alhamdulillah...

org yang terkena mlm ni x lain adalah individu atau komuniti yang punya bantal spongebob n ank patung dolphin.cari la sendiri..kriteria dah gtau..try2 la tgk org kat sekeliling kamu..kot2 la dia la owg yg terkena...

Tgh2 jariku ligat menekan keypad laptop n then roomate aku n member dia masuk la bilik..siap bawa buku skatch lg..ala2 pelukis..tp bkn pada hakikatnya..owg mlm ni baca Quran tambah pahala tp x ke pelik roomate aku le ajak kwnnya g tepi beranda utk mengumpat..so korang tau la sapa yg malang..aku ke dia sbb dpt sbgai roomate??renung2kn n lu pikir la sndiri...

apa lagi otak aku ni pun dah naturally ada tanduk...so bermodalkan idea dan telefon roomate aku pun pergi la kat beranda...dgn muka yang x bersalah n confident..kalo korang ada kat situ x sapa tau muka aku ada niat nk kena kan owg...member dia pun x tau aku ngah acting baik punya...aku pun pas la telefon n gtau ada owg call dia..dia yg pada asalnya ngumpat siap cari pitching lg utk jawab telefon...amboi ngn lemah lembut," hello. ni sapa"....apa lagi aku terus gelak...mana tahan tgk owg kena tipu...
tu la pengajaran kat dia lain kali jgn ngumpat owg k....

p/s: ambik la pengajaran dan janganlah sesekali ngumpat owg..sesapa yg ada roomate cm tu cuba kena kan roomate anda..mmg sernk..huhuhuhu

No comments:

Post a Comment