KEHIDUPANKU. SEKADAR BERKONGSI. BUKAN GOSIP

HATI+PERHATI=COLOR OF RAINBOW

HiduP Tue Tak Seindah Pelangi
Sebelum AdAnYa Pelangi
Pasti HuJan tUrun MembasaHi Bumi
BerSama MenTeri YaNg MeNemaNi

Sunday, January 30, 2011

SAYA BUKAN TUK AWAK

Maaflah saya anggap awak adik je selama nie..
Tolonglah jangan bangkitkan soal umur..Saya tak kisah pun..Maaf sekali lagi..
Walaupun awk x kisah tapi sy masih dan tetap kisahkan..Awak bukan pilihan saya..Terima kasih sebab sukakan sy..Kita lebih sesuai menjadi kawan. Dan tolong buang jauh2 perasaan suka awk tu kalo awk masih nak berkawan ngan saya.
Saya tidak kisah…Saya tetap akan cuba pikat awk sama ada awk suka atau tak.Saya akan buat awk jatuh hati kat saya…
Terpulang kat awk…Sy x kan paksa..

Betullah bahawa cinta tue x mengenal usia..Tapi seperti yang saya katakana sy bukan untuk awk.. Memang susah untuk saya berterus terang.Tapi maaflah itulah hakikatnya..Saya tak nak terus mempermainkan perasaan awk. Sesungguhnya saya bukanlah perempuan yang layak untuk memainkan perasaan sesiapa sahaja termasuk awk..Sebab itu saya dengan rasa berat hati berterus terang dengan awk..Saya tak nak awk mengharapkan sesuatu yang tak pasti seterusnya kecewa kemudian hari. Lebih baik kita kekal sebagai sahabat. Itulah yang sebaiknya kerana ikatan persahabatan takkan putus. Apa yang saya mintak setelah saya beritahu perkara ni harap awk tak timbulkan soal perasaan lagi..Saya takut saya akan terus rimas sehingga terpaksa putuskan persahabatan. Berkawanlah sepertimana kita mula2 kena. Jangan sesekali ubah perasaan kawan itu, SAYA TAK SUKA!!
Dan sekiranya awk masih tak berputus asa untuk terus memikat terpulanglah..Saya tak paksa..Bukanlah saya menjual mahal tapi untuk bercinta saya masih tidak bersedia…Harap awk mengerti..Dan sekiranya sy menjauhkan diri drpd awk, sy harap awk maafkan la saya..Itu sebenarnya untuk membuatkan awk berputus asa dan benci pada saya..MAAFKAN SAYA!!
Seandainya persahabatan kita putus satu hari nanti, sya nak awk tahu sy suka berkwan dengan awk..Thanks sebab sudi menjadi sahabat saya .Semoga awk jumpa perempuan yang lebih menghargai dan menyayangi awk…Saya doakan yang terbaik untuk awk..SEMOGA AWK BERBAHAGIA SELALU!!!

p/s: Thanks kepada ‘sahabat'...

No comments:

Post a Comment