KEHIDUPANKU. SEKADAR BERKONGSI. BUKAN GOSIP

HATI+PERHATI=COLOR OF RAINBOW

HiduP Tue Tak Seindah Pelangi
Sebelum AdAnYa Pelangi
Pasti HuJan tUrun MembasaHi Bumi
BerSama MenTeri YaNg MeNemaNi

Sunday, November 1, 2009

benda yang bertukar bntuk ker or bnda yang blh bertukar wajah???

time2 ujung minggu nie, aku ngan roomate aku mula la jd sawan..yela sbb bosan tahap gaban..mula la nk mengarut..mengarut tue kira ok la kalo merapu tue dah confirm otak x centre..nsb baik roomate aku dapat aku n nasib baik aku dpt dia..opps bkn dia je yg b'nasib baik tapi aku b'nasib malang la...

ntah nape mlm tue tetiba je kami jd gle..topik perbualan cm biasa la berkisar pada hal2 semasa..tapi mlm nie topik kami gemaq sikit.."pembedahan plastik dan penggunaan silikon dikalangan wanita".hebat kan topik tue..

zaman skrg gurl snggup bt pape jer nk cntik...bkn skrg jer.dulu pu ye..kalo dulu gurl pkai susuk n then skrg juz bt pembedahan plastik..tp dua2 tue ada risiko yg tersendiri la..tetiba aku teringat satu dialog dalam filem "dia blh bertukar wajah.."so aku pe lg dpt la idea baru tuk ubah dialog tue jd dialog aku sendiri.dialog dia cmnie,"dia blh bertukar bntuk"...melalui pembedahan plastik kte blh ubah apa jer yang kte nk..yg penting duit msti ada..kalo x nk byr pkai apa..air liuh ker.kalo laku blh la.!

dalam dok membebel ngn roomate aku mcm dlm p'tndngan bahas ala parlimen.aku pun tnya blh ke letak silikon dln hidung..b'bekalkan ilmu didada dia kata blh kot (confident gle ala2 donald duck)..bgus jgk kn letak silikon kat idung nnti bnda tue blh bergerak2..dia pun pelik la bila aku kata bgus...iyala, mana x bgus agak2 bila idung nk t'langgar sesuatu jer idung tue blh elak..x ke fleksible..lpas nie kalo blh 1 bdn kita letak silikon..blm langgar pape dia blh mengelak ngn sendirinya..itu namanya langkah berjaya atau nama glamour precautions step...

tp menurut kjian aku blm ada org yang tawarkan diri nk letak kan silikon satu bdn...tp nntila aku try offer kat roomate aku kot2 la dia snggup..nk offer org lain mahal sgt..!!!

No comments:

Post a Comment