KEHIDUPANKU. SEKADAR BERKONGSI. BUKAN GOSIP

HATI+PERHATI=COLOR OF RAINBOW

HiduP Tue Tak Seindah Pelangi
Sebelum AdAnYa Pelangi
Pasti HuJan tUrun MembasaHi Bumi
BerSama MenTeri YaNg MeNemaNi

Saturday, October 31, 2009

Roomate Malang VS Roomate Yang Malang

Roomate malang Vs Roomate yang Malang.ish x tau la sama ada aku atau kwn aku malang atau yang malang.? Tp yg pastinya dua2 tu dlm kategori malang la.
Kami berdua cam biasa la bgun lewat selagi pntu blk x diketuk oleh jiran sblh..jiran tue pun kira malang gak la coz kena jd tukang ketuk bilik @ jam loceng.Tp pg tue kami mmg lewat dlm sejarah la..x pnh2 aku berlari ke tapak perhimpunan tp pg tue buang tabiat sbb kna lari..alhamdulillah aku nie calon yg berjaya smpai tapak perhimpunan ngn jayanya..tapi kesian roomate aku..??
dalam dia berlari-lari, entah jentolak mana yg langgar dia pun aku x tau..tgh2 kelam kabut tue blh plak dia terjatuh hampir tercium tanah..sbb bertembung ngn jetolak tue la..tp nsib dia baik la sbb hari tue dia pkai bju sukan dan bukannya bju kurung..aku blh bayangkan la cam ne dia jatuh..kejam btl la jentolak tue.dah la langgar org lps tue blh blah cam tue jer.kuang asam btl la.ni kes langgar lari.nsb baik la roomate aku tue b'jiwa kentang so dia bgun ngan jayanya tp mempedulikan org disekeliling tue menuju ke tapak perhimpunan..bangga la aku coz jd roomate dia..
tapi bkn stakt roomate aku yg malang tp aku pun malang gak..slalunya aku nie mmg tdo dlm kelas..silibus utma aku tdo la..ntah nape pg tue dlm kelas aku bertenaga..ceh jawab soalan confident gle!!tp jawapan aku bkn btl pun..tp aku tabik la kat lecturer tue coz dia pandai jg hati anak2 murid dia..walaupun jwpn aku slh dia tersenyum n then kata "Awak ni confident la jawab..tp pemikiran kita x sama".intelligent kan jwpan lctrer tue..lctrer tue mmg pndai tp kesannya aku la rasa..malu gila...!!

P/s:better aku teruskan ngn silibus utama aku iaitu tdo kalo x msti aku sendiri malukan diri sendiri...

No comments:

Post a Comment