KEHIDUPANKU. SEKADAR BERKONGSI. BUKAN GOSIP

HATI+PERHATI=COLOR OF RAINBOW

HiduP Tue Tak Seindah Pelangi
Sebelum AdAnYa Pelangi
Pasti HuJan tUrun MembasaHi Bumi
BerSama MenTeri YaNg MeNemaNi

Saturday, October 2, 2010

Mata menGantuk, AssiGnmeNt meNamBun..Apa Nak BuaT NiE??



Aduhai tension betul la kalo banyak sangat keje..tangan dah malas nak menaip..otak pulak dah penat nak buat ayat..so kalo dah masing2 penat sapa yang nak tolong buat nie..mata pulak dah berkenyit-kenyit nie dari tadi...so apa nak jadi nie..??


Alamak Tilam pula memanggil-manggil tue...Kalo tak jawab seruan tilam macam kejam la plak..tilam tue kan teman sejati...tengok bantal pulak dah ajak bermain...nak ke tak nak...macam seronok je kalo golek2 atas tilam tatkala hujan turun...fuyoo...seronok tak terkata la..x yah jilat ibu jari pun...hahahaha

Mama kata kalo ngantuk tidur..tapi lecturer kata kalau ada assignment jangan tangguh ye...mana satu nak dengar ni..kata mama ke or kata lecturer ea...dua2 berguna...aish...musykil betul lah....tapi lebih afdal kalo ikut kata mama..hahaha..(sebenarnya mama x ckp cm tue pn).hahaha..

Mata dah nangtuk nie..x Larat Nak buka dah....Niat hati nk siaPkan Keje malam nie..Tapi Tak kesampaian je..tidur lagi penting kan..Keje blh tnggu kn..tp tidur x blh....so kite tido je la...kesian mata x baik pakse2 dia..hahahaha

No comments:

Post a Comment